Wednesday, July 1, 2009

Di luar kawalan...

Salam...
N3 kali ni.. aku takde ape nak tulis... tp mau crita sket..kisah last week... dimana utk PERTAMA kalinya.. aku lepak umah aku ngan anak aku je.. (umah skrg). selalunya kalau rex tadek aku mmg ajak kak lung.... spt yg aku penah terpikir.. kebetulan betul.. kali ni kak lung balik kampung... aku yg sememangnya takdak pilihan... takde tempat nak tuju dah... kene stay gak laa semalam kat umah aku tu.. hahahahaha...
Tp ari sebelum tu aku ade borak2 ngan kawan lama aku mase panjat gunung dulu... dia baca blog aku... dia tanya aku takut org ke antu? aku kata dua-dua... =))... tp takut lagi kat org laaa... pastu dia kata 'ko buat berani jer..kalau apa2 pun...bukan ko leh control'.... so takpe laa...
tp petang tu tetiba aku terpikir apa yg dia kata...ermm mmg betul apa yg dia ckp tu.. yg aku sampai kejap2 tgk pintu... kejap2 tgk pintu pehal.. sampai takleh nak tdo malam... semua tu diluar kawalan aku... huhuhu..
So malam tu alhamdulillah.... aku kuatkan ati... mula2 layan TV sampai kul 11.. pastu bg anak aku tdo.... pastu aku layan movie dlm bilik lak.. 'slumdog millionaire'.. dah lama beli tp tak tgk2... memandangkan aku mmg nak tdo lewat.. aku layan sampai laa kul 1.... pastu tdo... doa byk2 n pikir semua tu diluar kawalan aku... :)
anyway thanks to my prenz... ayat sempoi saja tp kasik impact baekkk punya kat aku...
So secara tak langsung aku berbangga ngan diri sendiri.. hahahahahaha.. dah berani sket.. tgh mencari lagi keberanian... seperti dulu :(

1 comment:

Trust n Honest said...

nak lagi brani keh.. kau layan cite seram... takpon paling simple pon cite keliwonnnnnnnnnnn...