Friday, October 10, 2008

Ikan makan kaki

Salam...

Td aku pi jusco ngan Farra.. Melor & Izza.. sesaje bosan.. biasa laa ari jumaat break kan 2 jam.. jenjalan laaa... sampai JJ sebelum pi makan nampak laa kolam ikan yg makan kaki org tuh... (bukan laa makan daging macam ikan pirana tu.... nih makan sel kulit mati jerk). sebelum ni aku pegi jusco mmg dah nampak.. tp tak pernah terpikir lak nak buat tp td sbb ade geng kot... try je laaa bayar rm5 for 10 min. Aku, Melor n farra je buat .. izza tgk pastu tlg tangkap gamba jerk :deeee

Memula angkat kaki ikan dah ready siap buka2 mulut lagi.. ngeri sihhh cam tggu makanan jerk. mase tu rase cam nak mintak duit balik jerk ... hahahaha.. Faraa ilek je masukkan kaki.. aku belum lagi rase cam takut lak...

Tanya farra dia kata tak sakit.. geli jerk... sebab ikan dok keliling kaki.. hehe disebabkan aku dah bayar.. masukkan je laa kaki aku tuh... org yg lalu lalang dok usha..gelak2.. dlm ati kate.. sukati lerk.. mujur tak masuk kaki dlm baju derang...

Byk kan ikan?......huhu


ok laaa.. memula mmg geli lama2 rase cam biasa jerk cuma sesekali rase nak lempang pon ade ikan2 tu.. tpt yg aku marah tu lerk dia nak gigit sgt...

Abis 10 min.. ok.. akak tu kasik towel & tisu utk lap kaki... pastu aku tanya akak tu "kolam ni beli mana? cam best jer.." sbb kolam tu kalau pasang kat umah best tu ....:deeeeeeeeeee

lepas je abis... kaki rase gebu jerk ... muahahahahaha... ok laa sesaja suka2.. try lerk!

1 comment:

mama_yang_cool said...

sape kaki busuk.. ikan suke dekat