Wednesday, October 15, 2008

Meet my Idol.... @ Open House MMU

Salam Semua.....

Arinih aku hepi gila.. sbb jumpa idola aku sejak dibangku sekolah.. Actually arinih open house raya MMU...bertempat di FOM Foyer..start kul 12.00.. tp memula pegi ke lecture hall dulu.. dgr ucapan CEO TM & Prof sepam dua.. pastu baru laa pegi ke FOM utk makan. Semua staff pegi termasuk laa aku.. heh heh

Nih gamba banner.. sape buat ntah..

Tak sangka pulak Tun pon dtg sekali.. sebelum ni byk kali gak dia dtg.. aku je asyik terlepas.. tp arinih dah nak terjumpa... so jumpa laa... siap bergambar, bersalam salaman lagi :d.. best sampai gak hajat aku..

Bestnyer saat nih.. lama tul tringin jumpa dia..

So menjamu laa selera.. menu biasa.. menua raya la.. rendang.. ketupat.. lontong.. tp paling best dia punya lemang n rendang + cendol.... ala2 tradisional jerk cendol dia.. best sihhhh mmg ngam ho!!..

Kenyang perot suka ati.. la la la....

Bergamba ramei2

Pas makan sesi bergambar laa.. gamba sendiri2.. gamba ngan Tun.. 2-3 kali gak aku gi jumpa pakku dok remind jgn lupa tgkap gamba aku ngan Tun nanti :deee.. excited gila kan?.. kat iqbal pon aku pesan gak.. hahahahaha

Tun nak sikat rambut tak?... heh heh aku terus book betul2 blakang dia... hahahaha

Lepas bergambar ngan Tun... semua berbaris.. nak salam ngan Tun.. sbb dia nak balik dah... lepas salam ngan Tun & wife.. aku pon gerak laa balik ke opis.. itulah alkisah.. akhirnya hajat aku tercapai jua...

Nak babai ke nak buka bunga silat tuh??....

Salam ngan Tun Siti Hasmah....

Gambar ihsan : Pakku & Iqbal.. mekasih yer..

No comments: