Sunday, November 9, 2008

Open House MPU..aka CMEAD

Salam..

Setelah berehat agak lama.. :) ni baru aku ade masa sket nak upload.. huhuhu. Ni kisah raya MPU (nih nama baru.. nama lama CMEAD.. ape2 pon aku suka lagi nama cmead). mcm biasa laa tiap2 thn buat. kali ni combine semua 4 dept.. MPU,NTU..ESDS.. satu lagi ape ntah.. lupa laa semuanyer tukar nama baru .. mane nak ingat. tak kisah laaa tp 4 dept ni semua under 1 boss :d mr D.. our big boss...:)
Hasil decoration from our staff... abis pucuk paku tepi jalan kene kebass.. hahaha

Bertempat di opis aku.. diluar opis aku.. last year buat kat dlm.. tp this year sbb ade 4 dept.. so buat kat luar lee luas sket. walaupon dlm ati.. aku suka wat kat dlm lagi.. meriah n privacy :) tp apakan daya.. siapalah aku...Konsep pot luck.. n mmg kutip duit rm5 utk satay... aku kali ni join ramai2 kumpul duit.. beli meehun n mee goreng.

Persiapan sebelum... yg buat bape org jerk.. yg lain buat gak tp BUAT2 bz :p

Dimulakan dgn ucapan boss.. pastu ucapan head2 tiap2 dept... then makan... pastu karaoke!!.. aku tak join pon.. aku dgr org nyanyi je laa.. mcm2 aksi ada...:)
Menu mcm ada.. mcm astro gak laaa.. semua ada. antara larat nak makan ke tak je.. dr makanan keras2 sampai laa spesis makanan yg lembik2.. semua ada.. tp mmg makan tak ingat dunia laa... dr makanan yg kaler pucat hingga makanan yg warna warni.. nak makan pon pikir 2 kali. :)
best gak kali nih..... tp best lagi last year.. :) bg pendapat aku laaa.. pendapat org lain.. memasing pikir dan tulis kat blog sendiri yer..

Majlis bermula kul 2 lepas solat jumaat. sampai le petang... mmg FCM kali ni berkumandang lagu2 je laaa.... jgn mara aaaa...

nyum nyum...

Biasa laaa makan bergambar.. makan bergambar.. la la la

karaoke sakan... leh tercabut anak tekak tu..

Ni raya ape nih?? ermmm aksi 'wel wel'.. ade gak..
istimewa dr adi fashla. aksi hebat cucuk lidi satay kat lidah... fuyyyo....

1 comment:

fadh said...

huwaaa... sedih laa tak dpt joint.. ni semua gara2 mesin rumput itu!