Thursday, June 18, 2009

B-1-16

Salam..

Huhu taktau ape nak citer.. memandangkan keje di opis di tahap zero.. aku tetap dtg keja.. tp biasa laa dtg menghabiskan masa saja laa.. nih kalau dok umah lagi byk pekdah nih. tp apakan daya aku kan pekerja..
Aku taktau 2-3 menjak ni.. aku rindu betul rumah lama aku.. B-1-16 (Vista pinggiran) asal balik keja sanggup masuk jalan sane semata2 nak tgk umah tu.. skrg aku tgk dah ada langsir.. bermakna dah ade penghuni baru laa kat umah tu.. huhu...
Lepas kawen dulu.. terus je pindah umah tu.. sewa rm450. sampai la aku pindah kuar. owner dia tak naik2 harga pon.. dan owner tak byk songeh.. jiran pon ok.. Kak Ana yg peramah.. kak Aida..yg ceria dan comey... hehehe.. Skrg? jiran kiri india.. yg suke senyum2 saja... kanan chinese yg tak penah nak senyum2.. dia tak masuk umah pon lagi....huhuhu
Tp yg paling best.. kat umah lama.. aku bebas tanpa sebarang ketakutan... huhu... layan TV sampai kul 2-3 pagi.. layannnnnn.. rex takde gi outstation pon.. aku ilekkk lepak ngan icha.. dia takde 2 minggu?? 3 mggu?? sebulan??... selambaaaaa...... tp skrg?.. dia takda sehari je dah kene carik org dtg tdo umah aku... cam biasa laa... kak lung laa peneman setiaku.. rex bitau nak gi mane2.. aku teros sms kak lung ajak teman..huhu.. sib baik laa dia sentiasa available jerk.. kang tetiba dia balik kampung camne?? sape nak teman aku?.. huhuhu... dan sampai bila dia nak teman aku?.. nanti dia kawen takkan nak angkut laki dia mai tdo umah aku kot.. huhu.. aku terpikir semua tu... tp ermm.... atiku masih di B-1-16..
Tiap2 malam tdo tak lena.. kalau tdo pon mesti terjaga... pastu tak bebas kat umah sendiri.. ermm ni salah 1 sebab dr fobia 'kisah lama'.... aku malas nak ingat... tp kesan dia sgt mendalam.. dr seorang yg berani jadi seorang yg penakut... semua sebab kisah tu... dan aku rase sampai mati pon tak ilang kot fobia tuh.. huhuhuhu....
So sekarang.. aku cuba berlawan ngan diri sendiri laa... tp yg nyata aku tak bebas.. nak tdo lewat skrg pon tak bleh.... kul 10 dah tdo sebab semua dah tdo... tensionnn.. dulu mase umah lama layan TV selamba je sampai pagi... sampai ngantuk baru tdo.. buat esemen tak tdo.. ilekk jerk.. skrg??.. huhu buku pon tak pegang2 lagik.. exam dah dekat.. esemen pon tak buat gara2 takut nak stay tgh2 malam...
Ermm tak best laaa macam nih... lagi pikir lagi teringat umah lama.. sedeynyer.. atiku masih di sana....

No comments: