Sunday, June 14, 2009

GLU vs balik kampung...

Assalamualaikum...

Alkisah nak men bowling... merangkap teros balik kampung heh heh heh... Jumaat malam 12hb June... kul 9.30pm gerak dr SK... singgah restoran jejantas sg buloh layan satay kajang sepam.. kul 10.30 gerak terus ke perak non-stop... aku drive... dr Sk sampai jelai... kul 1.44am sampai umah....makan2.. lepak2 jap tdo... letih beb.. pale lutut cam nak tercabut je...
icha ngan sepupu2nyer.. dah berani pegang ayam dah dia..

berani2 takuttt.....

Sabtu 13hb June..
Pagi lepak2 umah jerk.. ilek2... petang.. kul 6 gerak dr umah ke ipoh parade ade bowling GLU.. this year UTP tuan rumah.. so semua turun ipoh le.. kul 8 aku sampai ipoh parade.. tgk takde sape pon lagik... upernyer semua gi makan... okies..
dlm kul 9 kot start... kitaorg sebelah lane.. team UTP laki.. layan jerk.. aku main gelak2 saja.. ikut tips misa.. men hepi2 jerk.. game 1.. ngan 2.. ok gak laa.. game 3 hancuss....lepas game terus lepak makan kat DBI.. yeop le bawak.. ni mmg kawasan derang.. aku layan char keow tiaw.. ngam ho!.. lepas makan.. terus balik ke jelai... sampai umah lepak2 tdo...

GLU

Team pompuan aku, nency & kak poji

Ahad 14 June...
Pagi ilek2 je.. bangun tdo pon dah kul bape .. hahahaa letih gila smlm.. lepas makan tgh ari.. dalam kul 2.30 gerak balik KL balik... babai kampung nanti balik lagi..

Tp cam biasa laaa.. ape yg ade semua mak aku kasik bawak balik. kali ni takde durian.. belum luruh... ade buah machang je.. sekotak... pastu telor ayam kampung dlm 50 biji.. fuhh jenuh laa.. leh berniaga nih!!....buah aku bawak gi opis sket.. layan ngan kawan2..

No comments: