Monday, January 28, 2013

Phase 1 berjaya!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah dengan izin Allah aku berjaya menyusukan heroku Muhammad Harraz sepenuhnya dengan susu ibu.. (exclusive breastfeeding) utk tempoh 6 bulan pertama (phase 1).. fasa genting utk baby dlm pembesarannya.. Lagi 18 bulan utk berjaya sepenuhnya.. huhuhu... Lupa nak update masa dia umur 6 bulan aritu . Skrg dia dah berumur 7 bulan dan masih lagi menyusukan badan sepenuhnya...  aku target nak bg sampai 2 tahun.. Insha Allah.. harap2 Allah izinkan...

Ello... I'm 7 months old!!

Paling hepi bila stock dari minggu² dah jadi bulan.. Alhamdulillah... skrg aku dah ada stock utk 2 bulan. kalau boleh nak tambah lagi... dan lagi... Almaklumlaa.. jauh lagi perjalanan Harraz nk cecah 2 taun kan.. penting kene buat stock byk2.
 Stock masa umur dia 2 bulan.. refer posting ni

Latest stock (deep freezer)

 Tumpang botol2 kat fridge..



 Saya dah makan!! :)

2 comments:

Farah Izza Shafik said...

cepatnyer bebeh ini beso!!

keh said...

Ye laa auntie.. cpt sgt2.. kejap je masa berlalu...