Tuesday, June 24, 2014

Hobi sampai ke tua kot...

Salam..

Kelass tak tajuk kali nih .. hahahaha.. beria2 nak update bukan ape... sebabbbb.. baru jumpa password..wakakaka... sbb tu dah bertahun tak update... last posted feb 2013 tuuu.... skrg tumpang blog budak berdua tu jerk... tp memandangkan posting kali ni mmg takde kene mengena ngan budak berdua tu so rase bersalah lak nak tumpang blog derang cewaaah.......

Ni mengenai hobi aku.. bile diingatkan balik.. sejak bila ntah terjebak dlm hobi nih... memula biasa2 je.. lama2 makin minat lak.. ni je kot yg sesuai.. yg lain tu cam susah sket.. kalau ikutkan dulu semua game aku bedal.. selagi boleh main kannn... tp dah tua2 ni dan akan tua lagi dan lagi... aku rasa game ni je sesuai.. sampai ke tua... selalu gak aku tgk atuk2 dok main bowling ... walaupon tua tp power.. sbb LAMA dok praktis kot... dr muda le tu wakakakakaka..... (esok aku gitu gak kot ..gulp!)

Ok. tak silap aku... aku main sejak dtg KL lagi ... mahani kot.. selalu ajak.. tak silap aku dulu selalu main kat belakang low yat tu... ape ntah nama tpt tu... pastu 2009 cam serius kot.. aku rase aku beli bola tahun ni... rasenya.. tp 2009/2010 gitu laa beli bola pertama... lupa dah....
sbb memula join kastel 2010.. dah ade dah bola tu.. ye le kot =))..... <-- dah="" haishhh="" muda="" nampak="" p="" sgt="">

Ni kasut baru.. kasut lama yg byk berjasa dah buang.. tak sempat nak snap...
sebab buang pon masa tournament TM selangor baru2 ni.. huhu... terus tercabut tapak masa game ke-2.. terus tukar kasut ni.... yg lama campak terusss...huhu.
Yang ni tapak bleh tukar2.. ikut kesuaian lane... tp aku tak penah tukar pon.. belasah je.. janji tak jatuh tergolek.. hahaha

Ni beli masa 2009/2010.. lupa.. tp lebih kurang laa.. 
Plastic 12.7lbs ..... sangat2 byk berjasa... mmg aku takkan jual punya laaa...
sampai skrg jadi 1st ball... sbb jarang ke laut sgt bile baling... tp certain2 lane dia jadi 2nd ball gak ..

Ni beli xingat bila.. haha tp around 2011 kot... kot laa... 
Reactive 12.3 lbs
Normally dia ni 2nd ball.... sbb dia tak byk lari time baling...
tp kadang2 dia jd gak 1st ball... ikut lane.... cuma mostly aku buat 2nd ball je..

Aku ni main bowling bermusim.... selalunya time nak KASTEL je.. hahaha.. time2 selection byk kelab dok buat tournament.. time tu laa aku join... kalau dpt.. dpt laa.. kalau tak.. abis gitu jerk..tggu taun depan...  

Ni hampir 2 tahun setengah aku berenti... ye laa dah pregnant si Harraz tu... ni 2014 kire start balik laaa.. main utk suka2 je... taun gi agak gila sket... semua aku try..On je mane2 selagi jadual tak clash hahaha.
Itulah alkisahnyer.... gambo beg 'pramugari' tu tak snap plak.. hahaha .. lupes..  ok pasni sape nak join membaling batu sampai ke tua.. roger2 ai ok.... :)

No comments: