Thursday, July 26, 2007

Kisah "Artist"

Assalamualaikum..
Arinih jumaat yg mendamaikan.. pepagi lagi dah dpt makan free.. sapa lagi kalau tak bukan "artist" kita yg belanja... Chino laa.. sempena duit claim masuk :de hehehehe.. kenyang perut aku.. mekasih Chino..
Semalam punya cita ni.. gara2 nak masukkan banner.. aku mintak tolong artist kita buatkan banner utk aku.. biasa laa design dia ni mmg kacak sikit laa.. so dia pon on jerk.. tp selalu mintak upah gak artist kita nih.. tp kali ni sbb dia tgh "kaya" kot.. tak mintak pulak hehehe... tp masa proses nak masukkan banner je problem.. size besau gile.. aku suh buat 600x150 dia pi buat 1024x400 kot.. tp senang cita dia buat besooo gila.. sekali abis lari semua setting aku.. tp aku tak marah laa.. dia dah tolong buat banner pon dah cukup baik.. suruh pulak 'boss the great' tlg betulkan dlm html.. tak buleh jugak.. so aku amik keputusan nak delete saja blog aku tu dgn harapan create yg baru boleh dpt nama blog yg sama.. so aku pon pejam mata jaa tekan "DELETE" pastu buat balik amik nama yg sama.. yes!! yes!! buleh... sib baik.. kalau dak 1 hal pulak nak register nama baru..:) anyway thanks chino & boss... nak tgk hasil artist kita.. tgk laa banner aku kat atas tu... :).. yg atas tu gambar "artist" laa... muahahahaha..

No comments: