Tuesday, August 14, 2007

Convo week

Ni port aku mase kat extension hall.. jaga kaunter photo.
Assalamualaikum...

6th-10th Aug'07 .. minggu merana sebelum menjelang konvo.. mmg terseksa batin semua laa.. keja keja keja... selagi belom tutup mata keja... aku kena jaga kat extension hall.. kaunter photo editing.. aku kene jaga situ ngan deena.. pian & yang oriyana.. tp utk editing aku ngan deena.. pian ngan yang tolong tgkap gambar student.. macam2 gelagat laa student ni.. nak suruh buang jerawat laa.. nak suruh putihkan sikit kulit dia laa... kelakar pon ada.. tp kadang2 mcm nak tampar pon ada.. aku biasa laa aku tgk line clear ke tak.. kalau tak bz.. aku selamba jaa layannnn.. kalau ramai org.. kalau bz.. aku kata laa "ramai org tak boleh laa nak edit2.. takdak org takpa laa.."

Ni Hari jumaat.. last kene jaga kat ext hall..

Bergambar sape yg ade uniform jerk :p

alang2 dah ade kamera kat hall tu.. apa lagi time student takdak.. kami laa yg bergambar sakan.. biasa laa buka kaunter 5 hari... hari last laa depa dtg berebut2.. biasa laaa keje2 last minute nih... ari jumaat aku tak kena bertugas nama takdak dlm jadual tp biasa laa dah ramai.. aku pegi laa.. sampai kejang2 tgn aku nak edit gamba student... lunch hour pon tak tutup kaunter.. perghhh macam robot pulak rasa... budak2 laki pi semayang jumaat.. yg pompuan2 kene lepak hall jugak laa jaga kaunter... letih takyah cakap laa...

Dah macam F1 punya team je nih...

Aku kena jaga hall ari isnin, selasa & khamis.. tp semua jumaat pegi jugak sebab dah ramai.. so rabu lepak opis laa.. apa lagi opis pon kosong je tggal org yg tak bertugas aritu je.. sesi bergambar bersama bakal pengantin laa pulak.. sapa lagi kalau bukan "huzz" kita. ye laa ari last.. esok dia dah nak coti kawen... kang balik coti status dah lain.... ape2 pon Huzz SELAMAT PENGANTIN BARU!!.... kepak kepung!! kepak kepung!!...

Baju biru tu laa bakal pengantin..

Aksi2 opismate aku time free...


No comments: