Thursday, August 23, 2007

Merdeka!!

Assalamualaikum..
Opismate aku.. "boss the great".. suh buat hasil seni sempena merdeka ke-50 ni.. semua laa dia suh kawan2 yg sudi.. teringat aku zaman "cinta bangat" dulu.. poster tu pon boss gak suh buat.. ni dia kembalikan aura tu balik... aku pon dah ilang ingatan dah nak guna photoshop :)).. lama sgt tinggal.. so mula balik laa dr mula.. org buat 3 minit.. aku buat 3 jam.. muahahaha.. tp takpe itula dinamakan semangat "merdeka".. so buat laa slow².. dok pikir idea.. syarat boss 1 jerk.. "ape² tema pun takpe.. MERDEKA dlm erti kata sendiri.. size=500x400".. aku amik tema 2 darjat.. ahaha.. ye laa.. merdeka2 gak laa.. tp level masih tak sama... bg setengah2 pihak je derang betul2 merdeka.. bg setengah pihak masik 'belum' merdeka dlm idup derang.. isk isk...

Ni laa hasil seni aku.. muahahaha...

Bg erti aku sendiri.. merdeka tu bila apa yang aku buat betul2 memuaskan hati aku sendiri.. tak beerti kena duit banyak.. bukan kene semua sempurna.. janji apa yg aku buat.. apa yg ingin aku buat... aku puas ati.. aku bebas....

Poster ke-2 aku kasik.. bertemakan.. kesusahan demi memerdekakan diri ...

Selamat menyambut hari MERDEKA yang ke-50!!
Kalau nak tgk semua hasil seni kawan2 yg lain sila layari http://senibintang.blogspot.com/

No comments: