Monday, August 13, 2007

Minggu "Macam macam ADA!!"

Salam...
Setelah seminggu tak sempat nak buka blog aku ni.. ni baru nak buka dgn "macam2 ada" dlm minggu lepas.. disebabkan anak aku tak berapa sihat.. aku pon antar laa dia kat seremban.. sbb nak cuti mmg dah tak boleh dah.. cuti dibekukan sbb minggu konvo. so aku pulak kena laa ulang alik seremban-cyber tiap2 ari.. letih tu Tuhan saja yg tau.. dgn bz gila minggu ni.. kene jaga extension hall.. mmg susah mau cakap laa.. mmg letih.. aku tau semua pon letih.. cuma aku lagi letih sbb kena ulang alik keja jauh sgt kot. mmg tak berapa normal idup aku seminggu ni..
hari rabu pulak.. apa punya malang laa.. cermin ikan aku kene batu.. adeh.. crack sebesar duit 50 sen.. dlm ati kata "ermm kopak... kopak..." aku biar je dulu.. sbb badan dah letih malas nak pikir... aku plan abis konvo nanti aku settle laa.. ganti cermin baru.. bahaya kalau biar lelama cermin crack nih.. kang naya jerk...
Sabtu aku kuar dr seremban kul 5.45am.. arinih konvo start... aku bawak kete rex.. sbb ikan aku suh rex pi ganti cermin dia.. bg 350 kat dia.. n servis sekali... sampai cyber 6.50am.. aku bawak slow je... takut gak laa dulu dah penah kene saman... tgh duit2 tadak ni.. tu utk cermin ikan aku tu lagi... serabut betui laaa.. sampai MMU ramai nau rakyat malaysia ni upanya.. aku pon pi breakfast.. kene bg kupon pulaksss..... pastu biasa laa jaga Q student.. best gak laa.. teringat zaman konvo aku dulu .. hahaha.. so abis dlm kul 12.30 big boss suh tunggu nak buat testing pulaks.. tunggu punya tunggu.. tak buat2 gak.. last2 tak kene buat aku rasa cam nak tembak pon ade gak makhluk sorang tu.. so aku balik umah jap pi basuh baju.. sbb esok aku tau mmg gerak lewat punya dr seremban... pastu dah settle baju balik la seremban .. NAIK BAS!... muahahaha.. sbb nak balik ke cyber nanti pakai 1 kete.. so aku kene naik bas le ke seremban.. sbb ikan aku dah ade kat sana.. balik nanti naik ikan.. aku tunggu setengah jam bas kat umah aku tu.. dlm bas 45 min padahal dekat je nak ke komuter serdang tu.. dlm komuter 1 jam pulak.. plan nak tdo takleh sbb penuh aku kene berdiri.. adehh seksa betui laa... minggu ni tak sempat nak main2 ngan anak aku tu.. sian dia.. dia pon dah bo layan ngan aku.. sibuk dok main ngan paksu ngan wan dia...
Tgk cermin ikan aku dah kacak... rex kata kena 350.. servis 89.. ermm takpe laa.. aku dah bg duit dah kat dia... so cam biasa laa letih mmg takyah cakap laa.. ahad gerak balik cyber dlm kul 7 tu aku dah start demam.. pagi isnin takleh nak bangun dah... so aku MC maybe sebab badan dah sengal2... macam² hal dlm minggu nih...

No comments: