Thursday, November 15, 2007

Raya CMEAD

Assalamualaikum...


Tanggal 2/11/07 berlangsungla jamuan Raya CMEAD. Cmead tu nama dept aku.. sbb kalau nak sebut nama penuh.. panjang sgt. Konsep "Potluck".. mmg luck betui laa pot2 yg dibawa.. aku kasik duit utk satay jerk.. dah tak sempat nak masak2.. bermula kul 1.40pm cam gitu lepas budak2 laki balik solat Jumaat... kali ni Cmead buat "closeHouse".. tak macam last year.. hehehe atas sebab2 tertentu... mmg happening.. syok.. kenyang gila.. ilang laa sikit tension pasal keje...


Menu macam2 ada.. satay, mee bandung, lemang, rendang ayam, keow tiaw goreng,roti canai, spagetti..mihun goreng. bla bla..byk sgt tak ingat byk woo... desert mmg ngam.. buatan chef2 cmead.. cayalah... Pas layan makan... apa lagi berkaraoke laa.. byk bakat2 besar kat cmead ni rupa2nya... cuma tak berpelung kot nak tunjuk...bagus2... aku tak join karaoke... sbb cegan sikit.. lgpon kalau aku nyanyi rasenyer.. abis rosak mesin2 hak milik "production unit" tu.. hehehe....



Lepas makan.. sesi bergambar.. fuhh.... mmg best laa waktu nih.. keje?? keje.. aku rase dah mcm cuti.. boss pon cam kasik greenlight jerk heh heh heh .. derang pon ade yg berkaraoke sampai ptg...:p takde yg buat keje... melepak jerk... ye lerk.. bukan tiap2 ari kan... dan bukan tiap2 thn pon... last year tadek pun karaoke2 nih... makan2 jerk... masing2 buat hal masing2..aku layan bergambar jerk... dgn boss la, ramai2 laa.. sorang2 laa.. hahahaha... cameraman cmead pon ramai apa lagi... bergambar sakan laaa...


Aku kul 3 lebih tu dah dok diam dah.. letih kekenyangan dah kegembiraan... hehehe... tp mmg best laaaa Raya CMEAD thn nih.. Thanks all.... next yr kita buat lagi....kasik lagi gempak!!

1 comment:

fadh said...

gonna miss this great moment!