Thursday, November 15, 2007

Raya'07

Assalamualaikum...

Lama aku tak update blog aku nih.. almaklumlaa bz sikit.. maybe lepas ni pon lambat kot baru nak update balik... banyak mende yang nak diceritakan tp masa tak mengizinkan.... aku update apa yang patutlaa.. tahun ni turn raya seremban... macam biasa laa.. raya pertama and ke-2. raya ke dua petang gerak balik perak...

Rutin biasa raya kat sini.. sama laaa.. sesi bersalaman selepas balik dr sembahyang raya.. pastu sesi bergambar dan makan2.. pastu sesi pergi menziarah sedara mara.. macam tu laa tiap2 kali raya kat Seremban....
Raya pertama melawat sedara mara.. raya ke-2 sedara mara lak dtg menziarah umah.. macam open house pulak.. kadang2 dah macam kenduri... sedara belah sini mmg ramai... tak macam belah aku :) hehehehe...

Kat seremban


So raya kedua petang kul 6.30 gerak balik perak.... cam biasa laa.. driver pun kene tukar... selalu tukar kat Tapah.. tp kali ni sbb gerak dr seremban kot.. Rex pon letih .. tukar awal... aku drive dr mane ntah.. yg pasti sebelum tapah laa.. sampai laa umah aku.... sambil drive sambil layan lagu.. mmg feel laa.... ujan pulakkk perghhh mmg feel... kete tak banyak dan tak sikit.. sedang2 elok je...:d sampai dlm kul 1.30 pagi.. mak aku dah tdo... tp aku tau dia mesti tdo2 ayam. akak aku dan anak2 sedara merangkap sepupu icha... pon dah tdo kecuali.. mamat sorang..

Ini mamat sepupu icha.. gamba yayah takde pulak.. aktiviti memakan apa saja yg dihidang

Kat perak kire start raya ke-3 laa feel raya pun takde.. kire takde ape laa.. lepak umah.. pegi umah ina.. wajib .. hehe pastu nak gi umah mahani... sekali dia tak ballik perak lak.. gi ziarah2 yg perlu2 jerk... pastu ade kenduri umah paklang.. lepas kenduri terus gerak balik KL.. sepatutnya balik ari sabtu tp rex kene keje lak.. ermm.. balik je laa.. pastu lepak je umah.

No comments: