Monday, March 23, 2009

MPU most wanted

Assalamualaikum...

Ni saje je.. di tengah2 kebizian ngan keje opis yg belambak2.. aku ilekkan otak sket post blog nih.. saje je tadek citer ape pon.. saje je nak masukkan gamba kat bawah nih..
Ni hasil keje kawan aku bile dia free kot.. pastu aku suh letak gamba aku.. sekali korang tgk laa patung ape yg derang letak... katanya sesuai ngan aku.. hahah ampes je kan? Ni antara GD dan MD kat dept aku....

Koleksi dinding... kawan2 tamau lawan!!...

6 comments:

Hati Kama said...

Salam keh...waaa teringatlah zaman saya dengan kengkawan cmead dulu...waktu tuh semuanya masih bujang dan muda2 belaka.

keh said...

Itu laaa.. gamba cmead dulu pon ade lagi kat opis skrg...

fadh said...

cute bangat! sape yang buat tu keh?

keh said...

Agak2 ko sape punye keje? yg selalu mengutuk body aku ni lerk..

Umi Aida said...

hahaha keh.. kelako2.. sampai ati korang seme ek.. keh tuh idakk ler besoo pon..

mahan'danz kidz said...

hai keh..heheheh comeinyer hang..rerajin singgah la blog aku erk..baru berjinak jinak jer ni..mahandanzkidz.blogspot